Menu
Sluiten

Wij willen met onze bloemen alleen maar met vrolijkheid en volle aandacht verspreiden! Helaas lukt dat top dit moment niet en daarom pauzeren wij de activiteiten van Bloom Makery. Je kunt daarom helaas geen bestelling plaatsen.
Wanneer wij weer starten, laten we dat hier uiteraard weten :-)

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

10x Meest gestelde vragen

  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Wij versturen het boeket gratis naar jou als je kiest voor een avondbezorging op woensdag of vrijdag! Mocht je het boeket overdag willen laten bezorgen dan betaal je slechts €2,95 verzendkosten! Fijn he!
  • Voor wanneer moet ik bestellen?
    Als je op woensdag & vrijdag voor 10:00 uur besteld heb je het boeket diezelfde avond in huis. Wil je het overdag bezorgd hebben? Voor 15:00 besteld is de eerst volgende bezorg dag in huis. Wij bezorgen niet op feestdagen.
  • Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?
    Wanneer jij jouw bestelling hebt afgerond en betaald, komt jouw bestelling komt bij ons binnen en wij gaan aan de slag. De juiste gerbera’s voor het boeket worden verzameld en het boeket wordt gemaakt. Het boeket wordt goed ingepakt in een speciaal ontworpen doos. Hier zit een waterreservoir in die de stelen van de gerbera’s vochtig houdt. Hierna gaat jouw boeket op de post, ding-dong, daar is jouw boeket!
  • Hoe verzorg ik mijn bloemen?
    De verzorging van de bloemen begint bij de vaas. Maak de vaas goed schoon, liefst met (eco) chloor en eventjes goed boenen. Vervolgens vul je de vaas met vers water en bloemenvoeding. Vul de vaas tot maximaal een kwart van de vaas. Door naar het boeket: knip of snijd een stukje van de onderkant van de gerberastelen af. Zo zijn de stelen schoon en kunnen ze goed het verse water opzuigen.
  • Mijn bestelling is nog niet bezorgd. Wanneer komt het?
    Pakketbezorgers hebben het zeer druk in deze tijden en hierdoor kan het voorkomen dat jouw bestelling een of zelfs twee dagen later aankomt dan dat de bedoeling is. Wij hebben de bloemen hierop voorbereid door ze goed te laten voorwateren en te versturen met een vochthoudend reservoir. Het kan zijn dat een boeket wat slapper aankomt. In zo een geval kun je de stelen een stukje afknippen en het boeket in een schone vaas met vers water zetten. De bloemen zullen weer rechttrekken en de 8 dagen bloei & happiness garantie behouden.
  • Hoe is het boeket verpakt?
    Het boeket wordt goed ingepakt in een speciaal ontworpen doos. Hier zit een waterreservoir in die de stelen vochtig houdt, maar waardoor er geen water kan morsen. Het reservoir en boeket staan in een inschuifvel. Hierdoor staat het boeket klem en kun je het boeket gemakkelijk uit de doos halen.
  • Kan ik mijn boeket retour sturen?
    Nee, je kunt jouw boeket niet retour sturen. Wij kunnen de bloemen niet opnieuw gebruiken. Mocht je niet tevreden zijn, bijvoorbeeld door schade of een verkeerd geleverd boeket, lees dan hieronder bij ‘niet tevreden?’.
  • Hoe zit het met mijn herroepingsrecht & garanties?
    Normaal gesproken hebt je 14 dagen de tijd om te bedenken of je echt tevreden bent met je online aankoop, maar dit geldt niet voor bederfelijke producten. Van onze bloemen kun je, met de juiste verzorging, 14 dagen genieten, maar dan zijn ze echt uitgebloeid en is het tijd voor een nieuw boeket 😉 Op de niet bederfelijke producten, zoals de vazen, geldt het herroepingsrecht wel. Ben je niet tevreden met de vaas, stuur deze dan ongebruikt retour naar ons. Meld je retour aan via [email protected]
  • Kan ik een boeket sturen naar iemand anders?
    Ja, je kunt een boeket naar iemand anders sturen. Tijdens het afrekenen kun je ook een kaartje voor diegene toevoegen. Daarna vul je het adres van de bloemenontvanger in bij het afleveradres. Vul vervolgens bij de volgende stap jouw eigen gegevens in bij betaling.

Andere vraag?

Bereikbaarheid klantenservice
Maandag - vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag - Zondag Gesloten